SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups  ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Belgian Championship online

 
Post new topic   Reply to topic    Gravon - Das Spielerparadies Forum Index -> Stratego
View previous topic :: View next topic  
Author Message
maartenleysen
User


Joined: 19 Aug 2020
Posts: 46

PostPosted: 28.02.2021 21:14    Post subject: Belgian Championship online Reply with quote

Dear players

Only Belgian players can participate in this tournament ( or players living in Belgium ) French , German or English version will be provided in case needed

iedereen speelt 2 maal tegen iedereen

er zal telkens een thuisspeler aangeduid worden die het initiatief moet nemen : hij geeft hierbij zijn mogelijkheden , indien de uitspeler hierop niet reageert wint de thuisspeler , in de tweede onderlinge wedstrijd zal de andere speler de thuisspeler zijn

je hebt 1 week de tijd om je wedstrijd te regelen
50 minuten bronstein klok

resultaat aan mij meedelen

bij een gelijke stand op het einde dient er nog een extra volledige wedstrijd gespeeld te worden

deelnemen kan door hier te reageren

veel plezier !

groeten
Maarten
Back to top
View user's profile Send private message
mh181
Newbie


Joined: 07 Aug 2020
Posts: 2

PostPosted: 01.03.2021 13:57    Post subject: Reply with quote

ik wil wel meedoen maar snap niet goed wat je bedoelt met dat thuisvoordeel,....je zegt zelf al dat je de klok niet kan bepalen (die is 50 minuten) dus in principe kan de 'thuisspeler' dan een andere game bepalen zoals blitz, barrage of open spelen of zo?
Back to top
View user's profile Send private message
maartenleysen
User


Joined: 19 Aug 2020
Posts: 46

PostPosted: 01.03.2021 17:54    Post subject: Reply with quote

mh181 wrote:
ik wil wel meedoen maar snap niet goed wat je bedoelt met dat thuisvoordeel,....je zegt zelf al dat je de klok niet kan bepalen (die is 50 minuten) dus in principe kan de 'thuisspeler' dan een andere game bepalen zoals blitz, barrage of open spelen of zo?


Hallo, met het thuisvoordeel bedoel ik dat de thuisspeler het initiatief moet nemen in het plannen van het speelmoment. Als de uitspeler blijft zeggen: nee dan kan ik niet bv , verliest hij de wedstrijd. In mijn vorige online tornooien waren er daar vaak problemen mee: ze hadden het bericht gelezen maar deden er verder niets mee of ze zeiden: kun je vandaag spelen? Nee , vandaag moet ik werken en dan valt het stil daarom deze regel .

De thuisspeler kan het soort wedstrijd niet veranderen, alle wedstrijden zijn 40 tegen 40 wedstrijden 😉

De 50 minuten klok ligt inderdaad vast

Groeten
Back to top
View user's profile Send private message
maartenleysen
User


Joined: 19 Aug 2020
Posts: 46

PostPosted: 01.03.2021 18:49    Post subject: Deelnemers Reply with quote

Deelnemers:

maartenleysen

Tomba

...[/u]
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Gravon - Das Spielerparadies Forum Index -> Stratego All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group